Thursday, June 11, 2015

Penapis Buah Pinggang Bocor Suamiku Telah Pulih Sepenuhnya

Assalamualaikum. Saya nak cerita perkembangan suami saya yang sebelum ini mengalami penapis buah pinggang bocor sejak Oktober tahun lepas. Boleh lihat entry sebelum ini. Klik Penapis Buah Pinggang Suamiku Bocor

Bulan lepas suami saya pergi appointment Doktor Pakar Nefro di Hospital Selayang. Sekadar pemeriksaan lanjut. Dan melihat keperluan adakah perlu untuk meneruskN biopsi.
Alhamdulillah setelah meilhag keputusan ujian air kencing yang dikumpul 24 jam dan melihat keputusan darah yang terkini, Doktor memberitahu bahawa semuanya bagus. Tidak perlu makan sebarang ubat dah dan juga TIDAK PERLU MENERUSKAN BIOPSI. Alhamdulillah.

Makanya kini suami saya bebas dari penyakit ini dan tidak lagi meneruskan sebarang ubat hospital. Cuma Vivix kami masih teruskan. Suplemen yang juga bagus untuk kesihatan jantung, buah pinggang, dan kesihatan menyeluruh. 

Ikuti TIPS PEMAKANAN BAGI PESAKIT BUAH PINGGANG BOCOR. Klik Video Ini:



Bagi yang menghadapi masalah ini, terpulang pada anda untuk berikhtiar. Saya serik mendengar suami kawan yang bertahun-tahun menanggung siksa penyakit ini bila semata-mata bergantung dengan ubat hospital. Maka ini ikhtiar saya untuj suami. Hanya satu sudu kecik Vivix setiap hari. Alhamdulillah dengan kuasanya penyembuhannya sangat memuaskan hati.

Bagi saya selagj boleh ikhtiar saya akan ikhtiar berikan yanb terbaik untuk insan tersayang. Wang boleh dicari tapi mereka tiada gantinya.


Untuk tips percuma dan konsultasi serta HARGA ISTIMEWA
✍ PM: https://www.facebook.com/messages/MohSihat
✐ Blog: http://www.mohkitasihat.blogspot.com/
✉ Email: hartini.badri@gmail.com
✆ SMS/WhatsApp: 012-2812952
➲ COD Area: Lumut, Manjung, Sitiawan, Lekir Tanjung Malim ,Slim River

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...