Sunday, May 4, 2014

^MASTER CELEBRATION MERAIKAN RANK TERTINGGI DI DALAM SHAKLEE^

Assalamualaikum,
hari ni kan nak bercerita tentang majlis meraikan RANK TERTINGGI DI DALAM SHAKLEE iaitu Master Coordinator. Ni kali pertama saya mengikuti Master Celebration(Mascel) yang mana majlis ini akan diadakan untuk meraikan mereka yang telah mencapai rank tertinggi ini. Dan kali ini ia adalah daripada susur galur saya sendiri iaitu Master Azrin Mohd. Iaitu upline saya yang ketiga, yang mana upline saya adalah ummi Mai Md Saupi dan di atasnya adalahWardah Aina.Upline kepada mama Wardah Aina lah Master Azrin iaitu insan yang diraikan.

Ini pengalaman saya yang pertama menghadiri Mascel. Sangat mengujakan. Apa yang best bila bertemu dan bergaul dengan insan-insan hebat.
Kami bersama Pengurus Besar Serantau Shaklee, Victor Lim

Dari kiri hadapan sekali UPLINE saya Maisarah Md Saupi,
SUPER saya Wardah Aina dan adik beradik Shaklee saya K.long Dr Najihah
Bersama yang dihormati SUPER UPLINE ke 3 saya ibu Siti Noriza
Ambik aura insan-insan hebat SUPER UPLINE KE 4 Master Azrin
dan SUPER UPLINE KE 6 Master Lyna dan
Ini SUPER UPLINE KE 5 Master Hadhatina
Bersama SUPER UPLINE KE 6 Master Lyna Noh

Susur galur OMS yang hebat


Bersama upline dan downline-downline yang dikasihi


Kami dari susur galur Dreams becomes true bergambar bersama Master Azrin

Bukti kami anak cucu Master Azrin :D

Keluarga Shakleeku yg ku cintai

Bersama Pengurus Besar Serantau Shaklee, Victor Lim
Hebat tak kami dapat tunjuk ajar dari super-super upline walau dah generasi ke berapa. Dan pendapatan mereka yang dah bergelar Master adalah 6angka. APA?? Ala bolehlah derang yang dah lama boleh la dapat macam tu. Macam skim cepat kaya tu, orang yang join awal yang untung. Kita ni join lambat tak dapat apa. MESTI ADA YANG FIKIR BISNES SHAKLEE NI MACAM TU KAN. Sebab apa? Sebab ada orang yang pernah ajak saya join bisnes lain jual masker muka ala-ala deodorant tu yang harga satunya cecah beratus ringgit. Katanya apa? "Hah kau baik join bisnes ni sebab apa, sebab ia baru masuk Malaysia. Jadi pelopor memang untung. Bukan macam bisnes Shaklee kau tu orang lama je untung kan". SALAH mentaliti yang begini ye. Kalau kau usaha dalam bisnes Shaklee ni, walaupun baru join kau juga boleh jadi Master dalam tempoh yang singkat. Tapi kena keja keras la. Sebab bisnes ni menyediakan peluang sama rata. Bukan downline kerja untuk upline. Upline goyang kaki. Ni yang buat saya jatuh cinta dengan bisnes ni.

Best sangat kan, so nanti kalau ada yang ajak korang join Master Celebration ni, pergilah. Sebab masa ni bukan kira ahli je boleh pergi tau. Bukan ahli pun boleh. Majlis tak lama dalam 3jam macam tu. Makan free tau, hihi. Best meraikan dan merasai pengalaman bercampur dengan orang-orang hebat. Risau nanti tak dihiraukan oleh mereka yang hebat ni? Tak tak. Susur galur lain tak tau. Susur galur kami ni, semua baik-baik ramah belaka. Nak rapat dengan mereka? Jom sertai group kami.


Untuk tips percuma dan konsultasi serta HARGA ISTIMEWA
✍ PM: https://www.facebook.com/messages/MohSihat
✐ Blog: http://www.mohkitasihat.blogspot.com/
✉ Email: hartini.badri@gmail.com
✆ SMS/WhatsApp: 012-2812952
➲ COD Area: Lumut, Manjung, Sitiawan, Lekir Tanjung Malim ,Slim River

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...