Friday, October 6, 2017

Pengedar Shaklee Slim River Yang Paling Best

Bagi mereka yang ingin cod Shaklee Slim River Perak saya di sini sedia membantu. Khas untuk warga Slim River Perak 
Malah saya juga boleh cod Shaklee Behrang dan Tanjung Malim. 


Semalam saya berkesempatan cod Shaklee di Hospital Slim River. Alhamdulillah beliau memang peminat setia Vivix. Memang takkan  lepaskan peluang bila ada promosi Vivix.  



Antara khidmat yang saya boleh berikan kepada anda sebagai pengedar Shaklee kawasan Slim River, Perak ialah :

1) Penghantaran secara percuma produk Shaklee terus ke pintu rumah anda atau boleh juga set lokasi cod Shaklee di kawasan yang mudah 

2) Konsultasi secara berhadapam (face to face) supaya kesan yang lebih positif diperolehi

3) Memberikan bimbingan kepada mereka yang ingin menjana pendapatan sampingan dalam bisnes Shaklee

4) Kepakaran dalam Kesihatan dan Kecantikan  Wanita, Kesihatan Lelaki, Nutrisi Ibu Hamil dan Nutrisi Ibu Berpantang.

Oleh itu, orang-orang Slim River Perak,jangan lepaskan peluang untuk dapatkan produk Shaklee daripada pengedar Shaklee Slim River, Perak ini. InsyaAllah.  Servis dan konsultasi saya yang paling tip top diberikan khas untuk mereka yang membeli dan menjadi ahli bawah saya. 

Hubungi saya sekarang supaya anda tidak terlepas peluang mendapatkan konsultasi terbaik ini.

Hartini Badri
0122812952

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...